اس ام اس باحال (هواپيمايي ايران)

هات جوك / hot jok

داغترين جوك ها و اس ام اس ها


اس ام اس باحال (هواپيمايي ايران)

شادمان بياييد

.

.

.

شادروان برگرديد!!!

(هواپيمايي جمهوري اسلامي)

 


 

شهادت را با ما تجربه كنيد...!!!

(سازمان تبليغات خط هوايي ايران)

 

 



نظرات شما عزیزان:

ابجی نسترن
ساعت0:59---22 شهريور 1391
وبﻻ گتو دوست دارم.خیلی خوفه

نازنین
ساعت14:44---11 ارديبهشت 1391
سلام دوستان خسته نباشید
من نازنین هستم لیدر سایت ایران پاتوق
ایران پاتوق در حال جمع کردن 300نویسنده حرفه ای به دور هم تو یک سایته
خوش حال میشیم اگه شما هم به جمع ما بپیوندید
در صورت تمایل در قسمت نظرات سایت آمادگی خودتونو برا نویسندگی اعلام کنید


هادی
ساعت20:10---23 ارديبهشت 1390
سلام من وبلاگ شما را لینک کردم شما هم اگر خواستید من را با عنوان (دختران و پسران دم بخت کلیک کنند) لینک نمایید.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه